Prague Cuisine - A Selection of Culinary Experiences in the City of Spires, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 455 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Prague Cuisine - A Selection of Culinary Experiences in the City of Spires, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
455 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prague Cuisine - A Selection of Culinary Experiences in the City of Spires, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
533 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prague Cuisine - A Selection of Culinary Experiences in the City of Spires, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
535 Kč
Není skladem

Prague Cuisine - A Selection of Culinary Experiences in the City of Spires, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
488 Kč
Není skladem

Krátký popis
Prague Cuisine is a culinary journey of discovery. From urban chic to fine dining, Dominic James shares his culinary experiences and discoveries, revealing a diverse selection of restaurants, cafés, bistros and confectioners in and around a city rich in history and tradition. With its beautiful…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Prague Cuisine - A Selection of Culinary Experiences in the City of Spires, 2. vydání je 502 Kč

Výběr knih autora James Dominic Holcombe

Zobrazit všechny knihy autora James Dominic Holcombe
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.