Prague Cuisine - Výběr kulinářských zážitků ve stověžaté Praze, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 455 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Prague Cuisine - Výběr kulinářských zážitků ve stověžaté Praze, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
455 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prague Cuisine - Výběr kulinářských zážitků ve stověžaté Praze, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
533 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prague Cuisine - Výběr kulinářských zážitků ve stověžaté Praze, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
397 Kč
Není skladem

Prague Cuisine - Výběr kulinářských zážitků ve stověžaté Praze, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
488 Kč
Není skladem

Krátký popis
Prague Cuisine nabízí kulinářskou cestu poznání toho nejlepšího, co může Praha nabídnout od trendy bister po fine dining. Odhaluje mnoho různých restaurací, kaváren, bister a cukráren, opředených historií a tradicemi, stejně tak jako nováčků na tomto poli. S pomocí poutavých příspěvků od…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Prague Cuisine - Výběr kulinářských zážitků ve stověžaté Praze, 2. vydání je 468 Kč

Výběr knih autora James Dominic Holcombe

Zobrazit všechny knihy autora James Dominic Holcombe
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.