PRAGUE THEN AND NOW

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu PRAGUE THEN AND NOW aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Od raného středověku byla Praha, s jejími stovkami věží dotýkajícími se nebe, považována za jedno z nejkrásnějších měst Evropy. Přes historii plnou násilných převratů a hořkých období, zůstává Praha živé město, známé pro své světově proslulé architektury, kulturu, historické památky a přírodní…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Pavilion

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pavilion
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.