Praktická arytmologie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 878 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Praktická arytmologie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
878 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Praktická arytmologie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 159 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Praktická arytmologie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
1 166 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Praktická arytmologie koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
1 062 Kč
Není skladem

Krátký popis
Prakticky orientovaná učebnice arytmologie určená všem lékařům, kteří se s poruchami srdečního rytmu ve své praxi pravidelně setkávají, a to kromě kardiologů také internistům a lékařům dalších oborů. Publikace zahrnuje celou šíři problematiky arytmií od základního praktického přístupu k…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Praktická arytmologie je 1 066 Kč

Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.