Prašina - kompletní trilogie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 636 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Prašina - kompletní trilogie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
636 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Prašina je záhadné místo, temný ostrov uprostřed zářící Prahy. Nikdo neví proč, ale nefunguje tu elektřina. Lampy na Prašině nesvítí, tramvaje nejezdí, rádio nehraje, mobil je bez signálu a většina Pražanů se jí raději vyhýbá. Děda třináctiletého Jirky se coby strážce starého tajemství téhle…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Prašina - kompletní trilogie je 636 Kč

Výběr knih autora Vojtěch Matocha

Zobrazit všechny knihy autora Vojtěch Matocha
Výběr knih vydavatele Tympanum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tympanum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.