Pravopisné cvičenia k učebnici slovenského jazyka pre 4. ročník základných škôl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 76 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pravopisné cvičenia k učebnici slovenského jazyka pre 4. ročník základných škôl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
76 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pravopisné cvičenia k učebnici slovenského jazyka pre 4. ročník základných škôl koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
84 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pravopisné cvičenia k učebnici slovenského jazyka pre 4. ročník základných škôl koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
87 Kč
Není skladem

Krátký popis
Po publikácii pravopisných cvičení pre 3. ročník ZŠ vychádzajú pravopisné cvičenia aj pre 4. ročník ZŠ. Autorka vypracovala množstvo pravopisných cvičení, ktoré priamo súvisia s učebnou látkou preberanou v učebnici slovenského jazyka pre 4. ročník. Publikácia obsahuje cvičenia, ktoré sú…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pravopisné cvičenia k učebnici slovenského jazyka pre 4. ročník základných škôl je 82 Kč

Výběr knih autora Eva Dienerová

Zobrazit všechny knihy autora Eva Dienerová

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovenské pedagogické nakladateľstvo - Mladé letá
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.