Pražské svátky radosti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 161 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pražské svátky radosti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pražské svátky radosti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pražské svátky radosti koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pražské svátky radosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
157 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Pražské svátky radosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
189 Kč
Není skladem

Pražské svátky radosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
266 Kč
Není skladem

Krátký popis
Polský novinář Jacek Pomorski se do Prahy a Česka zamiloval podobně jako jeho známější kolegové. Ale místo reportáže zvolil imaginativní, téměř pohádkový způsob vyprávění, v němž se prolínají vzpomínky a mýty s realitou. Jeho hrdina utíká před obvyklými traumaty muže středního věku. Postupně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pražské svátky radosti je 189 Kč

Výběr knih vydavatele Novela Bohemica

Zobrazit všechny knihy vydavatele Novela Bohemica
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.