Prebúdzanie sedmospáčov

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Prebúdzanie sedmospáčov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
200 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Prebúdzanie sedmospáčov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
204 Kč
Není skladem

Prebúdzanie sedmospáčov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
228 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pred sebou máte výber dvadsiatich piatich autorov (abecedne radených v rámci žánru - poézia / próza) a ich textov, ktorý reflektuje naše najlepšie možnosti a schopnosti, a tiež našu "slobodnú" voľbu. Dodávame, že sme si vedomí nedostatkov selekcie a absencie niektorých zásadných mien našej…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Prebúdzanie sedmospáčov je 210 Kč


Výběr knih vydavatele Vlna

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vlna
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.