Veselé príhody z prázdnin

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 247 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Veselé príhody z prázdnin koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
247 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Veselé príhody z prázdnin koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
184 Kč
Není skladem

Krátký popis
Najnovšia kniha spisovateľa, scenáristu, publicistu a hudobníka v jednej osobe Máriusa Kopcsaya Veselé príhody z prázdnin už svojím zdanlivo naivným titulom naznačuje odstup od valcujúcej reality, s akou sa stretávame v tomto štádiu nepretržitej reklamnej kampane na budúcnosť. Autorov zmysel…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Veselé príhody z prázdnin je 215 Kč

Výběr knih autora Márius Kopcsay

Zobrazit všechny knihy autora Márius Kopcsay
Výběr knih vydavatele Kalligram

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kalligram
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.