Přehled učiva prvouky I.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 36 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Přehled učiva prvouky I. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
36 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Přehled učiva prvouky I. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
37 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přehled učiva prvouky I. koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
32 Kč
Není skladem

Krátký popis
Přehledně zpracovaný přehled učiva pedagogy podle potřeby žáků. Přehledová tabulka – Přehled učiva prvouky I. slouží pro žáky prvního stupně základní školy. • Přehledová tabulka slouží pro žáky prvního a druhého stupně. • Přehledová tabulka je pomocníkem pro žáky se speciálními vzdělávacími…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Přehled učiva prvouky I. je 35 Kč

Výběr knih autora Jana Dolejšová

Zobrazit všechny knihy autora Jana Dolejšová
Výběr knih vydavatele V lavici

Zobrazit všechny knihy vydavatele V lavici
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.