Přehled učiva přírodovědy pro 5. ročník

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Přehled učiva přírodovědy pro 5. ročník koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
29 Kč
Není skladem

Krátký popis
Přehledně zpracovaný přehled učiva pro pedagogy podle potřeby žáků. Přehledová tabulka – Přírodověda II. - učivo 5. třídy základní školy.Tabulka přináší ucelené učivo Přírodovědy 5. třídy. Učivo je rozfázované podle RVP ZV - člověk, základní podmínky života, sluneční soustava, jednoduché stroje…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Přehled učiva přírodovědy pro 5. ročník je 29 Kč

Výběr knih autora Jana Dolejšová

Zobrazit všechny knihy autora Jana Dolejšová
Výběr knih vydavatele V lavici

Zobrazit všechny knihy vydavatele V lavici
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.