Přeji ti dobré a věrné přátele

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Přeji ti dobré a věrné přátele aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha "Přeji ti dobré a věrné přátele" spadá do žánru Citáty, rčení, přísloví. Kniha je brožovaná. Obsahuje 64 stran. Jedná se o počin nakladatelství "Doron" z roku 2016. Přejeme příjemné čtení.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Otto Neubauer

Zobrazit všechny knihy autora Otto Neubauer
Výběr knih vydavatele Doron

Zobrazit všechny knihy vydavatele Doron
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.