Převeď mě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 228 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Převeď mě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
228 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Převeď mě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Převeď mě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Krátký popis
Překračujeme je denně. Větší nebo menší, fyzické či psychické, vytyčené či nemyslitelné. Hranice států, hranice chování, hranice v nás. Také hrdinové našich povídek – zabiják putující časem, čarodějka spěchající s léky za prvorodičkou či magický revizor – překonali nejednu hranici a dostali se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Převeď mě je 240 Kč

Výběr knih autorů Jan Kravčík , Fruhwirtová Hana

Zobrazit všechny knihy autora Jan Kravčík, Fruhwirtová Hana
Výběr knih vydavatele Gorgona

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gorgona
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.