Příběhy plzeňských domů II.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 264 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Příběhy plzeňských domů II. koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
264 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Příběhy plzeňských domů II. koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Příběhy plzeňských domů II. koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Příběhy plzeňských domů II. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Příběhy plzeňských domů II. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Příběhy plzeňských domů II. - Hostičková Anna. Osudy dalších 15 plzeňských domů a staveb a jejich obyvatel z různých historických dob i stavebních stylů (např. Pivovar Světovar, Kasárna 35. pěšího pluku, Guldenerovský dům, fotbalové stadiony, gymnázium Mikulášské, stavební…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Příběhy plzeňských domů II. je 276 Kč


Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv, Petr Mazný, Hostičková Anna, Jiří Sankot
Výběr knih vydavatele Starý most

Zobrazit všechny knihy vydavatele Starý most
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.