Případ školníkova kocoura

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Případ školníkova kocoura koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
V Bílově se dějou věci! Na místní zřícenině se začne zjevovat prokletý mnich a v rozpadlé věži se svítí! Celé městečko je na nohou, a nejvíc děti. Ale nikdo z nich by se na hrádek neodvážil. Navíc za tmy! Nikdo… až na zvědavou Adélku a jejího bráchu Petra. Musejí přece vypátrat, co tam…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Veronika Volhejnová

Zobrazit všechny knihy autora Veronika Volhejnová
Výběr knih vydavatele Albatros Media

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros Media
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.