Operace Temný muž. Případy pro Detektivní kancelář č. 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 179 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Operace Temný muž. Případy pro Detektivní kancelář č. 2 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Severská detektivka pro malé čtenáře! Na pěšině, po které Oliver projížděl na kole, někdo vykopal velkou hlubokou díru. Všiml si jí příliš pozdě a přepadl přes řídítka. Kdo jámu vykopal? A proč?

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Operace Temný muž. Případy pro Detektivní kancelář č. 2 je 179 Kč

Výběr knih autora Jorn Lier Horst

Zobrazit všechny knihy autora Jorn Lier Horst
Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.