Přírodověda 5 – učebnice pro 5. ročník ZŠ, Čtení s porozuměním

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 113 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Přírodověda 5 – učebnice pro 5. ročník ZŠ, Čtení s porozuměním koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
113 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha: Přírodověda 5 – učebnice pro 5. ročník ZŠ, Čtení s porozuměním; Autor: Vieweghová Thea; Moderní barevná učebnice zpracovaná v souladu s RVP ZV. Řadí se do edice Čtení s porozuměním zaměřené na podporu čtenářské gramotnosti s využitím metod činnostního učení. Učebnice je plná reálných a…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Thea Vieweghová

Zobrazit všechny knihy autora Thea Vieweghová
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.