Metodický průvodce: Přírodověda 4 k učebnici s pracovním sešitem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Metodický průvodce: Přírodověda 4 k učebnici s pracovním sešitem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
123 Kč
Není skladem

Krátký popis
Obsahuje očekávané výstupy a návrh časového rozvržení učiva. Přináší popis, jak pracovat s jednotlivými stranami učebnice + doplňující jednoduché náměty. Důležitou součástí je klíč s řešením všech úkolů učebnice i pracovního sešitu. 44-32

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Metodický průvodce: Přírodověda 4 k učebnici s pracovním sešitem je 123 Kč

Výběr knih autora Thea Vieweghová

Zobrazit všechny knihy autora Thea Vieweghová
Výběr knih vydavatele Nová škola - DUHA s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nová škola - DUHA s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.