Přísahej

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 345 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Přísahej koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přísahej koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přísahej koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přísahej koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Celé roky jsem snila o tom, jaké to bude na vysoké škole, a i když se věci měnily, jedna věc pro mě zůstávala stejná. Nezáleželo na tom, nakolik jsem popustila uzdu fantazii, vždycky mě nakonec zavedla na stejné místo. Zavedla mě k němu. Moje budoucnost byla jasná, protože jí byl on. Ale…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Přísahej je 383 Kč

Výběr knih autora Meagan Brandy

Zobrazit všechny knihy autora Meagan Brandy
Výběr knih vydavatele Red

Zobrazit všechny knihy vydavatele Red
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.