Private India

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 255 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Private India koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
255 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Private India koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
265 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
But now someone is killing women - seemingly unconnected women murdered in a chilling ritual, with strange objects placed carefully at their death scenes. As Santosh and his team race to find the killer, an even greater danger faces Private India - a danger that could threaten the lives of…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Private India je 260 Kč

Výběr knih autorů James Patterson , Ashwin Sanghi

Zobrazit všechny knihy autora James Patterson, Ashwin Sanghi
Výběr knih vydavatele Arrow Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Arrow Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.