Probouzíme se

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 384 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Probouzíme se koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Probouzíme se koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Probouzíme se koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
424 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nejnovější kniha Miloše Matuly pojednává o jednom z nejdůležitějších momentů v historii lidstva a planety Země - probuzení. Poutavou formou je čtenář seznamován s událostmi, které lidstvo a planetu Zemi čekají... Žijeme v jednom z nejdůležitějších momentů v historii lidstva a planety Země. Jsme…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Probouzíme se je 418 Kč

Výběr knih autora Miloš Matula

Zobrazit všechny knihy autora Miloš Matula
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.