Proč je na světě tolik bohů?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 153 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Proč je na světě tolik bohů? koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
153 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Proč je na světě tolik bohů? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Proč je na světě tolik bohů? koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Proč je na světě tolik bohů? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
148 Kč
Není skladem

Proč je na světě tolik bohů? koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vyprávění o světových náboženstvích pro dětské čtenáře.V čem se liší křesťanství od budhismu? Jaký je rozdíl mezi islámem a judaismem? Co jsou to svaté knihy, v čem se liší a co mají společného? Jak se modlí věřící v různých koutech světa? Které náboženství má nejvíc vyznavačů? Odpovědi na tyto…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Proč je na světě tolik bohů? je 164 Kč

Výběr knih autora Petr Kostka

Zobrazit všechny knihy autora Petr Kostka
Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.