Zázrak jménem voda

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zázrak jménem voda koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Zázrak jménem voda koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
268 Kč
Není skladem

Krátký popis
Všechno, co potřebujete vědět o vodě!Voda je základ života. Kde se ale na Zemi vzala, kolik jí je a může někdy dojít? Jaké má vlastnosti, kde všude ji najdeme a jak moc je důležitá pro život? Jak vzniká pitná voda a jakým způsobem se dostává do domácností? Srozumitelné odpovědi, další…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zázrak jménem voda je 260 Kč

Výběr knih autorů Jiří Dušek , Petr Kostka

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Dušek, Petr Kostka
Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.