Procvičujeme češtinu v 8. ročníku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 103 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Procvičujeme češtinu v 8. ročníku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
103 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Procvičujeme češtinu v 8. ročníku koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
97 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pracovní sešit obsahuje různorodé úkoly určené na podporu rozvoje znalostí a vyjadřovacích schopností žáka. Cvičení se vyznačují tvořivostí, obsahovou a typologickou pestrostí a motivují žáky k práci. Úlohy jsou koncipovány tak, aby zábavnou formou pomohly žákovi osvojit všechny potřebné…

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora pracovní sešit, Čtení s porozuměním
Výběr knih vydavatele Nová škola - DUHA

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nová škola - DUHA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.