Procvičujeme si... Počítání do tisíce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 40 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Procvičujeme si... Počítání do tisíce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
40 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Procvičujeme si... Počítání do tisíce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
42 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Procvičujeme si... Počítání do tisíce koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
36 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Procvičujeme si... Počítání do tisíce koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
36 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nově připravovaná řada stručných a přehledných příruček je určena k procvičení znalostí a odstranění neznalostí učiva matematiky v 1-5 ročníku ZŠ. Pro každý ročník jsou určeny dvě sbírky cvičení, věnované základnímu učivu konkrétního ročníku. V závěru jsou uvedena správná řešení příkladů.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Procvičujeme si... Počítání do tisíce je 38 Kč

Výběr knih autorů Vlasta Švejdová , Michaela Kaslová

Zobrazit všechny knihy autora Vlasta Švejdová, Michaela Kaslová
Výběr knih vydavatele SPN

Zobrazit všechny knihy vydavatele SPN
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.