Procvičujeme si... Psaní y/ý a i/í po tvrdých a měkkých souhláskách a psaní ě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 44 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Procvičujeme si... Psaní y/ý a i/í po tvrdých a měkkých souhláskách a psaní ě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
44 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Řada cvičebnic, která bude v průběhu roku 2004 vydána, obsahuje vždy vybraný jazykový jev, který mají podle osnov osvojit a procvičit žáci 2. - 5. ročníku ZŠ. Pro každý ročník jsou určeny dvě publikace ve formátu A5. Cvičebnice se uplatní jak ve škole, tak při domácím procvičování, využijí je…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Vlasta Švejdová

Zobrazit všechny knihy autora Vlasta Švejdová
Výběr knih vydavatele SPN - pedagogické nakladatelství

Zobrazit všechny knihy vydavatele SPN - pedagogické nakladatelství
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.