Procvičujeme učivo českého jazyka ze 3.–5. ročníku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 46 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Procvičujeme učivo českého jazyka ze 3.–5. ročníku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
46 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Procvičujeme učivo českého jazyka ze 3.–5. ročníku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
48 Kč
Není skladem

Krátký popis
5-55 Tento nový pracovní sešit je vhodný k opakování a procvičování učiva českého jazyka ze 3., 4. a 5. ročníku. V úvodu jsou navíc připravena cvičení i pro procvičení učiva z 2. ročníku (tvrdé a měkké souhlásky, slova nadřazená a podřazená, …). Všechna cvičení jsou pojata hravou a zábavnou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Procvičujeme učivo českého jazyka ze 3.–5. ročníku je 47 Kč

Výběr knih autora Lenka Dočkalová

Zobrazit všechny knihy autora Lenka Dočkalová
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Nová škola Brno

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Nová škola Brno
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.