Project X Origins: Purple Book Band, Oxford Level 8: Buildings: Sandcastle

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 254 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Project X Origins: Purple Book Band, Oxford Level 8: Buildings: Sandcastle koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Sandcastle follows Max and Tiger during a trip to the beach, as they shrink to explore their sandcastle at micro-level. However Max's little sister Molly does not see them, and is approaching the sandcastle with a big bucket of water!This book is part of Project X Origins, a ground-breaking…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Jan Burchett , Sara Vogler

Zobrazit všechny knihy autora Jan Burchett, Sara Vogler
Výběr knih vydavatele Oxford University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Oxford University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.