Prokletá slast a jiné eseje

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 251 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Prokletá slast a jiné eseje koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prokletá slast a jiné eseje koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
291 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prokletá slast a jiné eseje koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
293 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prokletá slast a jiné eseje koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
242 Kč
Není skladem

Prokletá slast a jiné eseje koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
267 Kč
Není skladem

Krátký popis
Monografie zpřístupňuje výbor deseti textů Milana Nápravníka z let 1978 až 2016. Čtenář si tak udělá představu o zaměření esejisticko-kritického díla surrealistického autora, které je českému publiku v úplnosti dosud neznámé. Název knihy postihuje jednu z otázek, které Nápravník učinil…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Prokletá slast a jiné eseje je 267 Kč

Výběr knih autora Milan Nápravník

Zobrazit všechny knihy autora Milan Nápravník
Výběr knih vydavatele Academia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Academia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.