Kuba - Lonely Planet

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 283 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kuba - Lonely Planet koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
283 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kuba - Lonely Planet koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
626 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Omšelá, ale nádherná, zchátralá, ale přesto důstojná, zábavná, a přece nesnesitelně ubíjející – Kuba je nepopsatelně magická země, jež stojí na prahu změn. S tímto průvodcem z proslulé edice Lonely Planet se dostanete přímo k srdci země! Úžasné zážitky – inspirativní fotografie, informace o…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kuba - Lonely Planet je 454 Kč

Výběr knih autorů Brendan Sainsbury , Luke Waterson

Zobrazit všechny knihy autora Brendan Sainsbury, Luke Waterson
Výběr knih vydavatele Svojtka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.