Průvodce očkováním. Máme se bát chřipky?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 84 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Průvodce očkováním. Máme se bát chřipky? koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
84 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Průvodce očkováním. Máme se bát chřipky? koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
104 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Průvodce očkováním. Máme se bát chřipky? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
79 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Průvodce očkováním. Máme se bát chřipky? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
101 Kč
Není skladem

Průvodce očkováním. Máme se bát chřipky? koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
87 Kč
Není skladem

Krátký popis
V textu je probrána historie poznání infekčních nemocí na základě rozvoje mikrobiologie a imunologie. Krátce je vyložen vztah a následky působení mikroorganizmu na makroorganizmus, etiologie infekčního procesu a z tohoto poznání pak vyplývající možnosti a nynější stav léčby infekčních chorob,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Průvodce očkováním. Máme se bát chřipky? je 91 Kč

Výběr knih vydavatele Forsapi

Zobrazit všechny knihy vydavatele Forsapi
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.