První pomoc v nekonvenční medicíně

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 154 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

První pomoc v nekonvenční medicíně koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
154 Kč
Skladem (odeslání ihned)

První pomoc v nekonvenční medicíně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
148 Kč
Není skladem

První pomoc v nekonvenční medicíně koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Každý z nás se již někdy v životě setkal se situací, kdy bylo jemu nebo jeho blízkému náhle špatně, nastaly mu zdravotní komplikace, a kvalifikovaný lékař nebyl k dispozici, např. o víkendech nebo o dovolené. Každý se v této situaci asi ptal: „A co mám teď udělat? Shánět lékaře, jet do…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy První pomoc v nekonvenční medicíně je 155 Kč

Výběr knih autorů Věra Dolejšová , Jana Wankatová

Zobrazit všechny knihy autora Věra Dolejšová, Jana Wankatová
Výběr knih vydavatele Ostrov

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ostrov
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.