První republika u stolu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 454 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

První republika u stolu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
528 Kč
Skladem (odeslání ihned)

První republika u stolu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
454 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

První republika u stolu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
590 Kč
Není skladem

První republika u stolu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
484 Kč
Není skladem

Krátký popis
Luxus hvězd i bio kuchyně prostých lidíPrvní republika u stolu je určitým způsobem sondou do soukromí života slavných lidí meziválečné doby. Tyto osobnosti jsme vybrali z nejrůznějších oborů lidské činnosti – jsou mezi nimi umělci, politici i sportovci. Zastihujeme je ve chvíli vrcholného blaha…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Jaroslav Vašák

Zobrazit všechny knihy autora Jaroslav Vašák
Výběr knih vydavatele CPRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele CPRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.