Gastronomický rádce od A do Ž

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Gastronomický rádce od A do Ž koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gastronomický rádce od A do Ž koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gastronomický rádce od A do Ž koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gastronomický rádce od A do Ž koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
221 Kč
Není skladem

Gastronomický rádce od A do Ž koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Autor během své padesátileté praxe v oboru kuchař - číšník a při svých mnohých vystoupeních v rozhlase, televizi, novinách a ponejvíce na besedách odpovídal na různe otázky z gastronomie. Z podnětu účastníků těchto besed vznikla právě tato knížka, která obyčejné vaření může povznést na vyžší…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Gastronomický rádce od A do Ž je 242 Kč

Výběr knih autora Jaroslav Vašák

Zobrazit všechny knihy autora Jaroslav Vašák
Výběr knih vydavatele Beskydy

Zobrazit všechny knihy vydavatele Beskydy
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.