Psychosomatická medicína - Když tělo a duše volají o pomoc, ale lékaři nemohou nic najít

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 295 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Psychosomatická medicína - Když tělo a duše volají o pomoc, ale lékaři nemohou nic najít koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Psychosomatická medicína - Když tělo a duše volají o pomoc, ale lékaři nemohou nic najít koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Není skladem

Psychosomatická medicína - Když tělo a duše volají o pomoc, ale lékaři nemohou nic najít koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Psychosomatická medicína - Když tělo a duše volají o pomoc, ale lékaři nemohou nic najít koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Psychosomatická medicína - Když tělo a duše volají o pomoc, ale lékaři nemohou nic najít koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
326 Kč
Není skladem

Krátký popis
„Tak to asi budou psychosomatické potíže!“ Diagnóza ještě nemusí být slepou uličkou. Dušnost? Chronické zažívací potíže? Deprese? Mnozí lidé trpí bolestmi a nemocemi, pro něž žádný lékař nemůže najít důvody. Po řadě vyšetření pak často vysloví posudek, beroucí pacientovi naději: „Tak to asi…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Psychosomatická medicína - Když tělo a duše volají o pomoc, ale lékaři nemohou nic najít je 316 Kč

Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.