Public relations a zpravodajství

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Public relations a zpravodajství aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Public relations a zpravodajství -- Vliv hluboké proměny žurnalistiky na teorii a praxi vztahů s médii; Autor: Tomandl Jan; Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Jan Tomandl

Zobrazit všechny knihy autora Jan Tomandl
Výběr knih vydavatele Verbum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Verbum
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.