Puí a Riki zachraňují prázdniny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 86 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Puí a Riki zachraňují prázdniny koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
86 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Hurá, budou prázdniny! Klárka, gekonek Puí a myšák Riki se moc těší, že pojedou stanovat. Ale nastane problém. Klárka onemocní a výlet se odkládá. Jak Puí a Riki můžou Klárce pomoct, aby se rychle uzdravila? Jakou zábavu pro ni vymyslí? Chceš všechny ty hádanky, omalovánky, bludiště a…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Vladimír Svozil

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Svozil
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.