Půl žlutého slunce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Půl žlutého slunce aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Nigerijská separatistická republika Biafra si za svůj znak zvolila vycházející slunce. Co se však stane, když slunce zapadne dřív, než stihne vyjít nad obzor? Dospívající chlapec Ugwu, původem z chudé vesnice, nastupuje do služby k docentu matematiky Odenigbovi. Olanna po studiích sociologie…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Chimamanda Ngozi Adichieová

Zobrazit všechny knihy autora Chimamanda Ngozi Adichieová
Výběr knih vydavatele BB/art

Zobrazit všechny knihy vydavatele BB/art
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.