Purple Hibiscus

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 295 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Purple Hibiscus koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Purple Hibiscus koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
405 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Purple Hibiscus koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
261 Kč
Není skladem

Krátký popis
**Pre-order DREAM COUNT, the searing, exquisite new novel by Chimamanda Ngozi Adichie now!**A haunting tale of an Africa and an adolescence undergoing tremendous changes from the talented bestseller and award-winning author.''A tale for our times'' DAILY MAIL‘Immensely powerful’ THE TIMESThe…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Purple Hibiscus je 320 Kč

Výběr knih autora Chimamanda Ngozi Adichieová

Zobrazit všechny knihy autora Chimamanda Ngozi Adichieová
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.