Pútnik

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pútnik koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
402 Kč
Není skladem

Krátký popis
Prvá dáma slovenskej historickej romance Jana Pronská má na svojom konte dvadsaťšesť kníh. Osobitné miesto medzi nimi patrí fantazijnej sérii, ktorú autorka začala písať pred vyše desaťročím. Strhujúci príbeh štyroch nesmrteľných bratov sa začal odvíjať v románe Kliatba a teraz vrcholí v…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Jana Pronská

Zobrazit všechny knihy autora Jana Pronská
Výběr knih vydavatele Slovenský spisovateľ

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovenský spisovateľ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.