Čierny obelisk

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 565 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čierny obelisk koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
565 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čierny obelisk koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
605 Kč
Není skladem

Krátký popis
Príbeh hudobníka Ludwiga je zasadený do zložitých a ťaživých pomerov v Nemecku po prvej svetovej vojne, do sveta, kde je jedinou istotou smrť. Ľudia sa naučili prežiť, no nevedia si nájsť miesto v živote. Ludwig, ktorému mladosť vzala vojna, teraz pracuje vo firme vyrábajúcej a predávajúcej…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čierny obelisk je 585 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Erich Maria Remarque, Rok vydání : 2025
Výběr knih vydavatele Slovenský spisovateľ

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovenský spisovateľ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.