Já se nechtěl stěhovat!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 90 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Já se nechtěl stěhovat! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
90 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Já se nechtěl stěhovat! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
67 Kč
Není skladem

Krátký popis
Produkty > Knihy > Pro děti > Beletrie pro děti

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Já se nechtěl stěhovat! je 78 Kč

Výběr knih autorů Daniela Krolupperová , Nina Rutová

Zobrazit všechny knihy autora Daniela Krolupperová, Nina Rutová
Výběr knih vydavatele Mladá fronta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mladá fronta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.