Qajruwán

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 53 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Qajruwán koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
53 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Qajruwán koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
54 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Qajruwán koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
54 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Qajruwán koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
44 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kajruwán byl pro rok 2009 vyhlášen pod ochranou UNESCO městem islámské kultury. Autor se podrobně zabývá nejen jeho vznikem a historií, ale zabývá se i myšlenkou souvislostí s Prahou. Teorie kajruwánských učenců hlavně z oboru astronomie a matematiky pronikly složitými cestami i do Prahy.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Qajruwán je 51 Kč

Výběr knih autora Bahbouh Charif

Zobrazit všechny knihy autora Bahbouh Charif
Výběr knih vydavatele Dar Ibn Rushd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dar Ibn Rushd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.