Radiační onkologie - Pro postgraduální přípravu i každodenní praxi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 1 336 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Radiační onkologie - Pro postgraduální přípravu i každodenní praxi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 336 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Radiační onkologie - Pro postgraduální přípravu i každodenní praxi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 794 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Radiační onkologie - Pro postgraduální přípravu i každodenní praxi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 895 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Radiační onkologie - Pro postgraduální přípravu i každodenní praxi koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 502 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Radiační onkologie - Pro postgraduální přípravu i každodenní praxi koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 786 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Radiační onkologie - Pro postgraduální přípravu i každodenní praxi koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
1 796 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Radiační onkologie - Pro postgraduální přípravu i každodenní praxi koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
1 636 Kč
Není skladem

Krátký popis
Radiační onkologie je lékařská specializace zabývající se terapeutickou aplikací radiace v léčbě malignit. Jde dnes o vysoce pokročilý obor, jehož úspěchy přispívají k zlepšující se prognóze onkologicky nemocných. Jde ovšem o velmi dynamický obor, který doznal v několika posledních letech…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Radiační onkologie - Pro postgraduální přípravu i každodenní praxi je 1 677 Kč

Výběr knih autorů autorů kolektiv , Pavel Šlampa

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv, Pavel Šlampa
Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.