Rádio hlásí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 178 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rádio hlásí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rádio hlásí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rádio hlásí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
187 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Známý český kreslíř poprvé připravil autorskou knihu pro děti. Dočtete se v ní třeba, jak v Brně leze po ulici mrně, jak se Mona Lisa bojí, že je padělaná, a jak je možné odsmradit tchoře. Vtipné, veselé a výstižné básničky na rozmanitá témata - lidé, zvířata, města - s obrázky nakreslenými…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rádio hlásí je 181 Kč

Výběr knih autora Jiří Slíva

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Slíva
Výběr knih vydavatele Levné knihy

Zobrazit všechny knihy vydavatele Levné knihy
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.