Ráj jednorožců 1 - Kouzelné přání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 161 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ráj jednorožců 1 - Kouzelné přání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ráj jednorožců 1 - Kouzelné přání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ráj jednorožců 1 - Kouzelné přání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ráj jednorožců 1 - Kouzelné přání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
172 Kč
Není skladem

Ráj jednorožců 1 - Kouzelné přání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis
Chceš se dozvědět, jak začalo přátelství světle modrého jednorožce Zvonka a malého jiskrného draka Baštíka? Co museli překonat, aby i ostatní uvěřili, že jiskrní draci a jednorožci mohou být kamarádi? Při jaké příležitosti Zvonek zjistil, jaké je jeho poslání, a kdy začal jeho roh jiskřit? O…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ráj jednorožců 1 - Kouzelné přání je 186 Kč

Výběr knih autora Anna Blumová

Zobrazit všechny knihy autora Anna Blumová
Výběr knih vydavatele Junior

Zobrazit všechny knihy vydavatele Junior
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.