Rakovina jako řeč duše

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 208 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rakovina jako řeč duše koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
208 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rakovina jako řeč duše koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
240 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rakovina jako řeč duše koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
253 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Rakovina jako řeč duše koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
200 Kč
Není skladem

Rakovina jako řeč duše koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
220 Kč
Není skladem

Krátký popis
Již před mnoha lety vyvinul Bert Heuper speciální formu terapie, jež odhaluje psychosomatické pozadí onkologických problémů a tím umožňuje uskutečnit první kroky k uzdravení. Tato zcela nová a překvapivě účinná léčebná metoda se skutečně osvědčuje: Četné konkrétní případy z Heuperovy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rakovina jako řeč duše je 224 Kč

Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.