Ready Player Two

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 116 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ready Player Two koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
116 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ready Player Two koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
129 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ready Player Two koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
158 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ready Player Two koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
129 Kč
Není skladem

Ready Player Two koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nová fantastická honba za pokladem. V sázce jsou tentokrát dva světy. Jste připraveni? Po vítězství v soutěži vyhlášené zakladatelem bezplatného kyberprostoru Oasis narazí Wade Watts na něco, co znovu zamíchá osudem jeho i celého lidstva. Ve hře se objeví nové a poslední velikonoční vejce s…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ready Player Two je 214 Kč

Výběr knih autora Cline Ernest

Zobrazit všechny knihy autora Cline Ernest
Výběr knih vydavatele LASER

Zobrazit všechny knihy vydavatele LASER
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.