Rebound

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 266 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rebound koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rebound koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
292 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Rebound koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
323 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Rebound koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
217 Kč
Není skladem

Krátký popis
SHORTLISTED FOR THE CARNEGIE MEDAL and the CLIPPA`Hoop kings SOARin kicks with wings. A prequel to The Crossover, winner of the Newbery Medal, and follow-up to Booked, highly commended for the CLiPPA prize and nominated for the Carnegie Medal.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rebound je 274 Kč

Výběr knih autora Kwame Alexander

Zobrazit všechny knihy autora Kwame Alexander
Výběr knih vydavatele Andersen

Zobrazit všechny knihy vydavatele Andersen
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.