Reflexní terapie jako životní styl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 206 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Reflexní terapie jako životní styl koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Reflexní terapie jako životní styl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
183 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Reflexní terapie jako životní styl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
221 Kč
Není skladem

Reflexní terapie jako životní styl koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Reflexní terapie jako životní styl - PataKyová Beáta;Pataky Július. Beáta a Július Patakyovi patří mezi přední reflexní terapeuty u nás a jsou považování za pokračovatele školy Ing. Jiřího Janči, CSc. Mnoho let jsou nadšenými uživateli a propagátoři reflexní terapie proto, že jim…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Reflexní terapie jako životní styl je 199 Kč

Výběr knih autorů Pataky Július , Beáta Pataky

Zobrazit všechny knihy autora Pataky Július, Beáta Pataky
Výběr knih vydavatele Eminent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eminent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.